Fyndat!

Har varit en mycket bra dag! Mötte upp Maja på stan och stötte där på Åsa och Maria. Blev en runda på stan med lite olika ärenden. Efter ett tag satte vi oss vid Ben&jerrys uteservering och solen stekte på riktigt gutt. Sen tog jag och Maja oss till Maria för att kolla in hennes lägenhet. Riktigt fin! :) Sen så skulle Maria till Ikea så Majsen och jag gick hem till mig. Väl inne kollade jag på reklamen och såg att Jysk hade barstolar sänkta. Åkte dit direkt och norpade två stycken. 600 kr för båda, så var två riktiga kap! När jag satt och väntade (urdålig service för övrigt) så träffade jag Maria igen som skulle kolla bord på jysk :P Efter de blev de en runda till modehuset på skojakt, men varken jag eller Maja hittade något. Har iallafall varit en mysig dag!

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 20.10. Då blir jag upphämtad av kalle, träning på malkars ute i lindsdal. Inte sugen, men de är alltid gutt efteråt :)

Ser fram emot imorgon, gå på min vän amandas studentskiva och sedan utgång!
Sanna

Kommentarer
Postat av: clara

lägg ut lite kort på lägenheten? :)

2010-06-15 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0