Första flyttdagen..

..är nu till ända.

Dagen började som så att jag tog in första lasset själv och hämtade nyklarna vid tio. Besökte lägenheten och ställde in allting, sedan tog jag mig hem igen och tog de lugnt. Åt lite lunch i väntan på pappa. Sen blev det till att köra in andra lasset med sängen. När vi sen lämnat in detta så åkte vi och hämtade soffan, och jag måste säga att jag älskar den! Sedan blev det hem igen för sista lasset och ta med oss Mamma in. Väl inne började vi packa upp och sedan tog vi oss till Ikea där vi köpte byrå och växt bland annat, sen även förbi coop för lite nödvändigheter. Sista stoppet blev Milano för lite käk, en grymt god avocadosallad blev det för min del. Sedan åkte vi tillbaka till lägenheten där vi gjorde de sista innan vi åkte hem vid tio.

Har kommit en bra bit men än är de inte färdigt på långa vägar. Har dock fått in alla möbler nu förutom en golvlåda och spegel. Pappa ska fixa resten av möblerna imorgon!

Lite bilder och smygtittar:






När allt är inrett och klart så får ni se slutbilder, ni får nöja er med detta sålänge :)

Imorgon far jag och mamma med två av hennes arbetskompisar till Ullared, och då blir de inget snåla. Ska försöka köpa så mycket som möjligt som jag ska ha till lägenheten och kanske något annat att unna mig med :) Så klockan 05.30 bär det av, och de kommer bli en lång dag.

Jag är nöjd, så himla nöjd!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0