15:e juni!

Gårdagen bestod utav firande för min kära vän amanda. Jag fick verkligen sådan nostalgi och saknade min studentdag för två år sen. Man vet verkligen vilken glädje dem känner när man ser dem :)

I vilket fall, var på skolgården och såg när staggs studenter sprang ut. Hängde på lite på mandi och sedan mötte jag upp Maria, Maja och Åsa för lite krögershäng och se när studenterna åkte runt på flaken. Efter det bar det av hem till Amanda i Ljungbyholm där vi firade ännu mer. Fick se på fina betyg och alla fina presenter hon fick. Blev bjuden på underbart god buffé (som jag tog några gånger av) och även svenska jordgubbar och glass till fika. Mums! Hade verkligen jättemysigt! Vid halv nio fick jag skjuts in till stan för lite förfest hemma hos mig, med Maja och Maria.  Sen tog vi oss till vallen, tog stämpel, sen delade jag och Maria på en strawberry dauqiri på krögers. Efter det blev de dans hela natten lång på vallen.

Undebart bra dag! :) Här har ni den i bilder!

dagens outfit

bästa amanda

Fina vänner på krögers

krögershäng

lycka

På flaket var de röj

Liten amanda

Amanda&Sanna

Så fina tillsammans!

Paketöppning

Förkrök innan vallen, flickorna och jag

Hoppas du hade "the time of your life" igår Amanda, det var du verkligen värd vännen!

Så himla fin du var, och din snygga klänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0