Vilken kväll!

Ja, denna tisdagskvällen blev mycket bättre än väntat. Mötte upp stickan runt sju. Blev en promenad och snack, innan vi drog till maxi för att handla lite gott. Där möter vi chillarn och anna för en trevlig pratstund. Sedan handlade vi jordgubbar, loka, frukt och lite choklad. Sedan blev det bio och den var riktigt bra. Mycket bättre än tvåan :) Tack för en riktigt trevlig kväll stickan!

Nu måste jag sova, för imorgon är de jobb igen 10-15. Efter de ska jag inhandla mig en ny mobil. Denna gången blir det en billigare variant! Funderar på en nokia på city gross för 149? vad tror ni om de.. hahaha. De blir iallafall en Nokia den här gången tror jag!

Godnatt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0