Uppdatering!

Oj här har det varit dålig uppdatering. Skyller på att de är sommar och att jag har haft fullt upp.

I lördags så var de en magisk kväll. Vi satt hos herrlin med ett gäng goa människor, spelade pingis, spelade gitarr och sjöng allsång. En sån där kväll man inte ville skulle ta slut. Avslutade kvällen på vallen med dans all night long!

I söndags var de jobb och sedan skynda sig att göra mig i ordning. Åkte iväg till karin på lite kalas/förfest där man blev bjuden på tårta. Satt där och smuttade lite på rosévinet och umgicks med fina vänner. Sedan var de tänkt att vi skulle ta buss upp till borgholm, men till slut så får vi tag i chafför plus bil så vi kommer upp lagom i tid till strand :) Blev även detta en bra kväll, dock tappade jag bort de flesta och de var sjukt mycket folk, så de var inte de lättaste att hitta någon. Men jag var glad ändå! :)

Igår var de jobb igen och sedan avslutades dagen på kattrumpan för en picknick med hela familjen, syster är ju hemma igen denna veckan. Mamma hade ordnat med maten och de var verkligen gott. Potatissallad, rostbiff, prociutto, salami, bressola, baguette, exotiska frukter, ost och kex och jordgubbar. Yummie.

Idag blir de jobb 12-17, därefter måste jag träna. Intervaller står på schemat och jag är laddad. Frågan är var de är lättast att springa?


bild tagen av stickan, representerar lördagskvällen bra!

Nehe, nu blev de mycket text. Nu måste jag kila!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0