Städning en fredagskväll, kul!

Ja, denna fredagskväll består utav att diska, packa upp och städa. Behövs visserligen men är inte jättekul om man säger så. Tog en liten paus nu för att skriva här och tänkte faktiskt ta mig lite glass, de är jag värd!

Dagen har annars varit bra. Avanmälde mig på arbetsförmedlingen och sedan la jag mig vid kattrumpan för att invänta mamma, pappa och nina. Blev iallafall lite sol även om molnen visade sig. Räksallad, ananas och yatsy blev det iallafall. Sen var jag på h&m och inhandlade mig en tredje klänning på en vecka(fick två av mamma i danmark från just h&m) men den kostade bara 75 kronor vilket är ingenting och så var den så fin :) Sen efter det blev de jobb 15-19 och de gick väldigt fort idag!

Dagens händelse: Åkte och handlade till tacos efter jobbet och när jag kommer hem och börja steka köttfärsen och ska ta fram tacokryddan, så har jag bara fajitakryddmix. Så jag måste åka och köpa tacokrydda. Riktigt störande men till slut fick jag min tacos och de var de värt. Nu har jag de till imorgon och på söndag, mums! :)


denna var det jag köpte för 75 kr (men på hemsidan kostar den 349:-) Kap!

Nehe, disken var de!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0