Sommar!

Ja, idag har de återigen varit kanonväder, men jag har inte kunnat glassa i solen. Jag har jobbat idag nämligen och vi har fått mycket gjort, känns skönt. Nu väntar två lite längre dagar på jobbet och jag är peppad. För sen är jag ledig i fem dagar och då händer de massa skoj :)

Efter jobbet tog jag en runda på mediamark, onoff, siba och sist tre. Hittade en rosa fin kamera som jag tror jag ska köpa, sen ordnade jag med nytt simkort och beställde ny mobil. Så förhoppningsvis på fredag så är jag åter kontaktbar på mitt vanliga nummer. Känns skönt! Efter de tog jag en runda på h&m och vila och självklart kom jag därifrån med två påsar. Fyndade en prickig tröja på vila för 50 kr och en vit transperent skjorta på h&m för 99kr. Sen unnade jag mig en lite dyrare mascara eftersom jag behövde en ny. Hoppas den är bra :) men nu ska jag sluta shoppa, behöver hålla i pengarna lite känner jag!



Nu väntar jag på att klockan ska bli åtta, då är de dags för fystest. Kan inte säga att jag är sugen, men får göra mitt bästa!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0