Sliten!

Ja, jag känner mig sliten efter helgen.. men de var de värt :) Däremot hade jag gärna haft min mobil och kamera i handen just nu, men sånt är livet. Imorgon ska jag kolla mobil, de måste jag. Får göra de efter jobbet, slutar ju redan klockan 15!

Har iallafall haft en mysig dag med Pappa och Syrran. Eftersom de var dåligt väder åkte vi bara över bron till ölands köpstad. Där hittade jag faktiskt en blommig fin blus på h&m, ett armband på lindex, en tavla och två ljushållare till köket. Allt för 365 kronor, kap! Sen köpte vi med oss lite mat och hade picknick vid talludden, sedan skulle vi spelat minigolf men vi var inte sugna. Men en trevlig dag iallafall!

Nu sitter jag hemma i lägenheten och kollar på gamla avsnitt av beverly hills. Ikväll blir de bio med stickan. Tänkte se eclipse, men verkar vara rätt fullt. Vi får se om vi får tag i några biljetter!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0