Ni skulle se mig nu!

ja, kom precis in efter att ha kört intervaller i ösregn. Jag ser ut som en drunken katt! De var inte helt lätt ska jag säga er, regnet piskade i ansiktet, men jag tog mig igenom de. Efter intervallerna blev de även styrka som ludde så fint satt ihop. Joho då, jag fick sällskap i regnet av ludde som också sprang och syster som hejjade på. Jag var inte alls sugen innan, men nu är jag pigg som bara den. Helt klart värt de, och klar för denna vecka. Nu får jag en vilodag imorgon innan de är dags för nästa veckas pass igen.

Nu ska jag in i duschen och därefter bjuds de på salladsbuffé i ljungbyholm, de är där jag är nu. Sen blir de in till stan och ordna lite, måste köpa läsk. Sen därefter städning (hoppas de slutar regna, annars blir de gummistövlar) och därefter partaj hos kära Karin.

Ha en trevlig lördag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0