Måndagskväll!

Haft en kanonhelg verkligen så därför har bloggen fått lida. ber om ursäkt för detta! Däremot har jag blivit av med min mobil och kamera igen. Ja jag vet, de var fem månader senast min förra försvann och så nu igen. Det är helt sjukt. Hade de bara varit kameran så hade jag kunnat tänka mig att jag glömt den där ngnstans. Men nu var de både och, o de är säkerligen någon som tagit dessa ur min väska. Inte okej! Så nu lånar jag pappas mobil ett tag innan jag köper en ny, suck.

Men som sagt helgen har trots detta varit grymt bra! Den har bestått av jobb och fest. I lördags blev de jobb, sen hem och laga mat och sen kom Majsen :) Vi hade en mysig stund hemma hos mig med vin, jordgubbar, chips, popcorn och fotboll. Sen dansade vi loss på vallen! Sen igår var de jobb igen och därefter skynda sig för att åka upp till borgholm med Frida! Mötte upp Majsen, cissi och stina. Hade en otroligt trevlig kväll, som tyvärr blev lite mindre bra när jag upptäckte förlusten. Men kvällen/natten slutade iallafall bra :)

Nu är syrran hemma och imorgon ska vi på utflykt med pappsen till öland. Hoppas på sol! Sen är kvällen oplanerad. Nu: jordgubbar!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Stickan

Härligt att din helg vart bra. Men jädrans surt med mobil/kamera förlusten!! Oflyt.se

2010-07-05 @ 22:34:22
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0