Lördag!

Ja idag är de lördag och har varit superväder och är fortfarande. Själv har man inte varit ute i solen, utan jobbat och stått i. Var väldigt lugnt att göra (kan bero på vädret), men fick mycket gjort ändå. Mycket bra!

Igår såg jag som sagt äntligen sex and the city 2 och den var helt klart sevärd, hoppas på en tredje :) Jag tycker big och carrie ska få barn, haha!

Nu blir de snart andra halvlek i tyskland-argentina, städning i min lilla lya, sen ska jag göra mig i ordning och laga mat. Sen kommer Majsen hit. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Men dricka lite vin och äta jordgubbar blir de iallafall. Efter de får vi se vad vi gör och tar vägen :)


Ha en trevlig lördagskväll allesammans!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0