Kära onsdag!

Lill-lördag och halvvägs till helg. Sen är jag ledig fem dagar i sträck igen, skönt som tusan. Får se om de blir besök på böda eller om de hittas på något annat. Helgen är typ bokad redan, längtar :)

Dagen har bestått av jobb och nu sitter jag och inväntar syster, vi tänkte ta en runda på stan. Var längesen jag var i stan och kollade faktiskt så ska bli mysigt. Sen var jag sugen på grillkväll ikväll men vad är de för väder? nej fy, får se vad de blir.

De är iallafall en vilodag för mig idag, har sådan träningsvärk från igår så de inte är sant. Men imorgon kör jag igen med syster klockan 10, innan jobbet. Blir gutt!

Ha en fortsatt bra onsdag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0