Hurtiga har vi varit!

Nu sitter jag här nyduschad och har precis ätit dem goda resterna från gårdagens middag och lite jordgubbar efter de. Nu funderar jag över på vad jag ska göra ikväll.. är rätt trött om man säger så.

Mötte iallafall upp Stickan hos henne vid sex, sen tog vi promenaden till stensö där vi körde löpning lite mer än 5 km, en härlig tur faktiskt. Behövdes efter denna helg :P efter körde vi lite styrka med herrlin och frida. Blev lite snack om gårdagen också, haha!

För kvällen igår var galen. Förfesten hos Frida innan var grym, bestod av chips, god dricka och hotshots.Kvällen höjdpunkt helt klart. Sen tog vi bussen upp till borgholm, som tog sin lilla tid men de var fint ändå. Kollegorna höll låda längst fram i bussen ;) Blev en lång kväll och väldigt rolig sådan, blev lite segt mot slutet men de berodde nog på att jag bara var hungrig och trött.. Strand levererade iallafall som alltid


Bild tagen av frida igår

Sen har även Mamma&pappa varit här och satt upp mitt barbord, så nu har jag bord i lägenheten också. Äntligen kan jag bjuda hem någon på middag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0