Hemma igen!

Nu sitter jag återigen hemma i min lilla lägenhet igen. Kom hem från Mölle vid 13.00 idag och började jobbet 14, så blev lite stressigt men de gick bra. Har iallafall haft en helt underbar semester med min familj och man ville aldrig att den skulle ta slut. Vi har iallafall hunnit med att göra massor av olika saker. Bland annat kvällsdopp, kollat kullens fyr och den fina utsikten, sprungit i härlig miljö, varit över i helsingör, lyssnat på musik på kärnan i helsingborg (jag missade eric saade med en halvtimme!!!), ätit god mat, solat och badat, hyrt cyklar och cyklat en runda ner till hamnen där vi drack rosévin och åt jordgubbar bland annat. Jag ska säga er att när man satt där i hamnen i Mölle så kändes det som man var utomlands, helt obeskrivligt. Det var höjdpunkten, när vi satt där i hamnen och såg solen gå ner, så himla mysigt! Bilder kommer så smångingom!

Nu äter jag mina favoriter: jordgubbar och läser bloggar, har missat endel nu när jag varit borta så har lite o ta igen. Imorgon är de redan fredag och de enda planerna är jobb 15-19, sen får vi se vad som händer.
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0