Härliga fredag!

Ja äntligen är det fredag och löning, veckorna bara springer iväg, snart är det augusti redan.. Dagen har bestått av jobb. Hade fullt upp på jobbet idag, var verkligen mycket folk. Tummen upp på det! Sen var jag och handlade på netto och nu sitter jag här. Måste snart ta tag i disken och göra mig i ordning. För vid åtta ska familjen ut och äta på larmgatan 10. Syrrans pojkvän är på besök i lilla kalmar och det ska vi fira. Är hungrig så ska bli mumsigt.

Sen vet jag inte ännu vad som händer efteråt. Antingen hänger jag på syrran&ludde till strand och hoffmaestro. Hade varit kul, men känns lite sådär med vädret. Eller hänger jag på tjejerna till byttan för ett glas. Återstår att se alltså :)

Nehe, disken var de!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0