Goddagens bloggen!

Hade en underbar dag i böda igår! Var molningt fram till lunch ungefär innan de sprack upp till strålande sol. Så lite rödrosig blev jag allt. Skönt! Sedan tog vi en sväng runt valles där de inhandlades en bricka och godis. Sen blev de grillfest på kvällen med kortspel och tårta till efterätt, mysig dag! Hade tänkt åka hem, men sen blev klockan så mycket att jag sov i tältet med mamma&pappa. Fick tränga ihop oss, men de gick!

Klockan åtta i morse åkte jag hem och nu sitter jag här. Har ätit frukost med goda frallor från böda bageri och ska snart diska upp och göra i ordning mig. Runt tolv blir de en liten road trip till öland med stickan. Tar med badkläder så får vi se vad vi hittar på. Sen ikväll måste jag köra intervaller och sen var de tänkt att vi skulle grilla ikväll, men verkar inte bli något av de.. Får se vad som händer :)

Ha en fin lilllördag allesammans!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0