Ge mig sol!

Regnet öser ner fortfarande, blir en kväll inomhus. Antingen friidrott eller sex and the city avsnitt eller sätter jag igång en film, lite tråkigt själv dock. Men de får gå helt enkelt! Innan dess ska jag köra till maxi och handla. Måste handla filmjölk, bröd och frukt osånt nödvändigt..

Förövrigt så körde jag intervallerna förut i regnet, jobbigt men skönt var det efteråt! Sen lagade jag god mat och de blev  ungefär fyra matlådor över, vilket är de bästa!

Tydligen ska de vara regnoväder nu några dagar, gör mig inte jättemycket eftersom jag börjar jobba nu igen efter några lediga dagar. Men jag saknar ändå solen och alla härliga sommarkvällar!

mys


Mot Maxi!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0