Det vankas trevligheter!

Jobbet idag gick fort och efter det tog jag en runda på hansa. Jag som har shoppingförbud handlade ändå. Blev en liten kuvertväska för 49 och ett volanglinne för 30 kr, så jag unnade mig de :)

Nu sitter jag och inväntar att maten ska bli färdig. Denna lördag till ära blir de pasta med pesto, soltorkade tomater och fetaost. Sedan blir det till att fixa sig de sista och sedan ska jag hämta stickan. De blir sedan en fördrink här hemma och sedan drar vi oss bort till malin där de skulle vara lite folk. Får se vart kvällen sedan bär, trevlig lördagskväll får vi nog iallafall!


haha snygga alltså

Nu plingade äggklockan så pastan är färdig!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Friiiiida

FYFAN VILKEN BILD! HAHAH!

2010-07-18 @ 16:52:03
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0