Vinst!

Ja de blev vinst med 6-5 till sist efter en mycket spännande och svängig match. Ingelstad hade lednignen fyra gånger i matchen och vi hade ett två måls försprång i slutet. Trots snabbt mål, straff och powerplay till deras fördel så klarade vi av att hålla ända in till mål. Så skönt när slutsignlaen tjöt och resultattavlan visade vinst. Nu är de tionde raka och andra gången vi slår ingelstad. Jag är helt i extas :)

Detta firar vi hos herrlin ikväll, för min del bli de lugnt, bara någon cider men de ska bli jäkligt kul ändå. Vi får se  om de blir utgång eller hemgång efter de. De får tiden utvisa :)

Nu lägger jag på lite nagellack och fixar mig, sedan ska jag äta och sedan drar jag till Frida innan en sväng :)


en gammal bild från en lagfest, på fröken herrlin och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0