Tuesday

Nu ska jag snart möta upp Frida utanför simhallen, vi har planerat att simma lite, sen även sola och kanske även åka ut en sväng till hansa för shopping. Vi får se vad vi hittar på :) mycket trevligt ska de bli iallafall.

Annars så fyndade jag igår igen, var inne på lindex innan träningen för att köpa ett blått nagellack. När jag väl kom fram och skulle betala så visar hon mig ett tre pack där de blåa lacket ingick och två till för 34.50. Så då skulle jag ta det istället, sen var det tag 2 betala för 1 på alla rea varor. Så de blev även ett par trosor. Så jag fick två nagellack plus ett par trosor för 10 kronor mer än vad bara de blåa nagellacket skulle kostat. Bra deal ja!

Förövrigt ge mig ett jobb, någon?

Nehe, dags att röra på sig, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0