Trettondagsafton!

Är de något man ska fira? Andreas ska till blomstermåla och festa och jag blir ensam i hans lägenhet i kalmar. Kan inte åka hem till ljungbyholm för mina föräldrar är i stockholm. Kollade med herrlin och hon kanske var sugen på fest. Ska kolla med några andra också! De blir nog väldigt lugnt isåfall, men trevligt att bara sitta och snacka och dricka lite vin kanske :) Får se hur de blir, jag vill iallafall inte sitta hemma!

Snart kommer andreas&micke och hämtar upp mig, vi ska en runda till stan och byta andreas chinos som jag köpte till han igår, hoppas de finns rätt storlek! Sen ska vi äta också, är hungrig som en gris:)

Uppdaterar om kvällens händelser senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0