Torsdag

Går fortfarande runt med ett leende på läpparna och är så glad för gårdagen, samtidigt som jag grubblar på många missar jag gjorde. aja, Att vi vann är iallafall de viktigaste!

Idag har jag solat för andra gången denna veckan och jag tycker att de gett resultat, de syns inte mycket men de är ändå fint :) gutt! Sen har jag köpt tågbiljett då jag tar mitt pick och pack och drar till stockholm och kära syster, vilket ska bli helt underbart. Har hört mycket om hennes pojkvän Ludde så ska bli kul och äntligen få träffa honom också!


Imorgon är jag hos dig:)

men innan dess ska jag hinna med och träffa amanda en runda och sen ikväll ska andreas och jag kolla på någon film som han köpte idag :)

Ville iaf säga att jag inte kommer skriva mer idag för jag måste packa och att vi hörs när jag kommer hem igen!

Ha en fin helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0