Tankar

Nu när man är själv och inte har något att göra blir det att man tänker mycket. De finns mycket jag vill göra just nu. Jag vill resa utomlands, jag vill åka till fjällen, jag vill till stockholm, jag vill till london. Jag vill iväg någonstans helt enkelt. Vilket är svårt eftersom man har innebandyn nu, sen vill jag dessutom hitta ett jobb. Så fort som möjligt. Jag vill inte bara flytta för att hitta ett jobb. Jag vill vara i kalmar och jobba här, för här finns andreas. Jag skulle aldrig kunna lämna något så betydelsefullt som kärleken.

Iallafall ibland kanske man vill för mycket, jag kanske har för höga krav? Kanske bara ska försöka sluta tänka och bara vara. Blir de bättre tro?

En annan sak jag vill göra är en tatuering. Syster och jag har pratat om att göra likadan exakt på samma stället. De vi vet är att den ska vara nedanför nacken och att de ska vara en text i skrivstil. Jag vill ha något betydande på kanske latin. Syster kollade upp vårt citat "du&jag mot världen" och de var inte så dumt. Nu är bara frågan hur vi ska utforma de. Men jag känner verkligen att jag skulle vilja de, då min syster står mig nära. Får ta tag i de snart :)

Lite smått med tankar bara på kvällskvisten!

Du är inte ensam om du inte vill, jag finns här bara så du vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0