Sunday

Ja idag är de söndag och det enda som finns på schemat är att kolla herrlaget vid 13.30 då de möter serieledarna Malmö! Blir trevligt :) Vi får väl se vad som händer efter de.

Annars då hade jag en fullspäckad lördag. Vi såg tre innebandymatcher bara på några timmar! Jag, stickan, liza och jersan tog oss till blomstermåla för att se F14 knäcka sandbäckshult med 10-1. Grymt är bara förnamnet! Kul också att se att de uppskattade att vi kom och kollade:) Sedan tog vi oss till stan igen, fixade mat och åkte till a-hallen för att kolla HJ20. Som förlorade med 12-3, en riktigt tråkig match som man kunde skitit i. Sedan hämtade herrlin mig så åkte vi över till färjestaden för att se våra konkurrenter slå hovshaga lätt med 10-4, ingen speciellt spännande match inte. Sedan blev de bara mys med älskling. God mat och godis framför film och barcelona. Skönt med en lugn kväll och att man spenderar den med sin bästa gör saken bara bättre :)

Förövrigt sitter jag och kolla på OS-klassiker. De visade bilder från när både damerna och herrarna vann OS-guld i sprint, vilka härliga bilder alltså. Undra om de kommer bli så igen någon gång? Nehe nu är de dags och diska och fixa i ordning sig :) ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0