Stickan & Sanna på äventyr!

Ja idag så har jag umgåtts med stickan! Först var vi ute i ljungbyholm och matade min katt, sedan drog vi in till stan för att äta mat. Men typ inget var öppet? Så de fick bli fyra kök och de var faktiskt väldigt gott. Potatisgratäng, fläskytterfilé, aioli, rödvinssås och sådant fint :) Sen drog vi ut till hansa och gick en timme innan stängning. Stickan hittade en tröja och mineralpuder och jag fyndade. Köpte ett paket med en mascara och ögonborttagning för 80 kronor sammanlagt. Om man bara köper mascaran kostar den 155 kr. haha fynd va?

Hoppas den är bra!


Nu är de snart träning, om en timme alltså! Fick nyss sms av stickan som undrade var vi är, kalle ska hämta upp oss nämligen. Men hon tog fel på en timme, haha go är du!


Kommentarer
Postat av: Maja

Bra tips jag gav där va?

2010-01-06 @ 20:05:56
URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0