Söndag

Har haft en mycket bra helg och en väldigt lång en! Igår satt jag i seket på herrarnas match med kär stickan, och vi gjorde succé! :) Sen bar de av hemåt o laga mat. Sen spelade vi tvspel: supermario med emma och viktor. Vid halv åtta så spelade vi bowling på harrys, vilket inte gick så bra. Men jag kom inte sist iaf ;) haha. Efter de åkte vi tillbaka så kom krille så spelade vi sällskapsspel och jag vann Cluedo! Grymt anser jag :)

Efter en fin helg avslutar vi den hemma hos andreas föräldrar i blomstermåla. Vi ska se om vi kan åka lite längdskidor, hoppas :) Annars får vi se vad dagen bjuder på.

Här är iaf några bilder från nyår:


Förrätt: Tunnbrödsrullar (två med skagen oh två med skinka/vitlöksost)


Varmrätt: Potatisgratäng, fläskytterfilé, Sallad och beasås!



Efterrätt: Glassfyllda apelsiner som jag gjorde själv :)


Boys!


Goa gry och alxeander!


Min fina vän & jag (snygga glasögon va?)

Så de finns fler bilder på facen, nu måste jag skynda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0