Söndag och sista dagen på vecka 1!

Ja, då var första veckan på 2010 snart avklarad och de har varit en bra vecka som ni kanske läst :) och jag får klara mig utan andreas nu de första fyra dagarna på vecka 2, hoppas du får de bra :) jag får försöka göra en massa så tiden går fort, ja så blir de!

Igår firade vi ju som sagt segern hos herrlin, men de var bara jag, stickan, kalle, karin och herrlin då. Men de blev grymt trevligt! Vi spelade spel, skrattade, pratade och drack lite gott. För min del blev de bara två cider så de var väldigt lugnt men trevligt. Sen drog vi till palatset vilket jag egentligen ångrar mig lite. Hade inte speciellt kul så blev hemgång vid ett redan. Men ändå en väldigt bra kväll! :)

Nu ska jag sätta igång och packa lite, kläder, träningskläder m.m. Ska ju bo hemma nu ända till torsdag eftersom andreas är iväg. Kan bli skönt och bli lite ompysslad och få god hemlagad mat varje dag, yey! Saknar trots allt mamma&pappa! Och även min kära syster. kan du kolla vad du har för dig helgen den 29-31 januari? Kanske kunde besöka dig då!




Några familjebilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0