Shoppingfynd

Ja sa till mig själv att dra ner på shoppingen nu innan alla vårkläder kommer in, men de går ju inte när man heter sanna mattsson. Denna veckan har de blivit två köp, de positiva är ju att jag inte köpt någon klänning ;) bra sanna! Iallafall här är dem:


Skjorta MQ Halva priset så 200 kr
Har varje gång jag varit inne på MQ nu när de haft Rea ifall den här skulle hänga där. Men de har den inte gjort förrän idag. När jag kom in var det en kvar och i min storlek, de var ju bara meningen att den skulle följa med hem :)


"converseliknande" Tygskor H&M 129 kr

Kommentarer
Postat av: Anna

ja visst är axeldetaljerna fiina :)

spring in på Monki, där hittar du dem =)

2010-01-13 @ 20:13:25
URL: http://annawilliamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0