Oh dear friday!

Underbart med fredag och underbart att vakna upp med andreas igen :) de har jag saknat.. Hittills idag har jag gått på stan lite, bytte byxorna jag köpe häromdagen för dem satt inte såsom jag ville. Men jag kunde inte låta bli att shoppa lite ändå. Men en klänning, ett par öronhängen och ett armband för 80 kronor tycker jag är ganska okej? :) haha. Sen lunchade jag även med andreas och micke på ming palace. Riktigt fint var det! Efter de handlade jag lite på maxi då de är tomt i kylskåpet och snart kommer andreas hem och då ska vi städa!

Ikväll ska jag till stickan på våffelmiddag, där även jersan, liza och herrlin kommer vara. Blir riktigt trevligt :) Annars så blir helgen lugn, inget festande här inte. Imorgon ska jag kolla två innebandymatcher och på kvällen lördagsmys med min älskling!

Dagens:

Kofta Zara Tröja Ginatricot Kjol och halsband H&M Stövlar Din sko

Återkommer senare med min shopping ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0