Mätt

Oj vad mätt jag blev igår! Jag brukar äta fyra, max fem våfflor i vanliga fall. Men igår så hetsade vi varandra så de blev sju stycken för mig. Vilket ledde till en delad andra plats. Liza vann med 10 våfflor! grymt! I vilket fall var de väldigt trevligt igår. Jersan kom lite senare i en annan form och missade våfflorna men gav oss skratt ändå. Vi kollade hiphiphora och bara snackade. En bra fredagskväll helt enkelt :)

Idag är de innebandy på schemat. Först ska jag nu med Liza och stickan och kolla F14 mot sandbäckshult. Sen blir de att kolla HJ20 mot kalmar södra i a-hallen. Och sen efter de blir de att kolla färjestaden mot hovshaga. Tre matcher på en o samma dag, trevligt! Problemet är att jag kommer bli så sugen på att spela. haha. Annars ikväll blir de myskväll med min älskling och kanske träffa hans föräldrar också, vi får se vad de blir :)

Nu måste jag göra mig i ordning för snart kommer den blåa skjutsen och hämtar upp mig. Ha en bra lördag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0