Måndag

Och en mycket bra sådan. Varit på arbetsförmedlingen, träffat maja och lunchat på stan, ytterst trevlig att träffas nu innan du åker tillbaka. Sen ikväll har jag spelat träningsmatch! Så skönt att komma igång igen, vi vann med 11-2 mot nybro och de blev ett mål från min klubba. Efter det handlade jag lite och sedan har jag lagat kycklingwok till min lilla älskling. Snart ska vi se paradise hotel som börjar igen, finfint!

Imorgon vet jag inte vad som händer, måste försöka göra något då andreas kanske ska festa med några kompisar. Får se vad som hittas på :) Kom med förslag gärna?

Förövrigt tänkte jag visa mitt halsband jag fick i julklapp, nu kan jag alltid ha dig nära:)
Fint va?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Superfint ju!:)

2010-01-05 @ 23:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0