Lördag och helg!

Kändes riktigt skönt att vakna idag och veta att de är lördag och match igen. Lika underbart att se andreas bredvid mig. Men de får jag inte på fem dagar så de är sista natten nu innan han åker iväg:( Men han lär säkert få de jättebra, och jag får bo hemma och tas om hand av mina päron istället! De går fort hoppas jag!

Annars ser dagen ut som följande att jag ska äta någon lunch innan jag går till sporthallen vid 13.00 då samlingen är. Sedan är de alltså match mot ingelstad. Hoppas på ytterligare en vinst men jag vet hur tufft de kommer bli! Efter matchen får vi se vad som händer, beror väl lite på hur resultatet blir. Men hoppas på trevligt sällskap iaf. återkommer om detta senare då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0