Fyndat

Ja på två dagar har jag fyndat två svarta grejer. Tänkte ta kort på dem men vet inte om de ger dem rättvisa. De ena är ett par höga tygskor som ser ut som converse fast de är från H&M för 129 kr. Sen idag inhandlade jag mig ett par byxor för 99kr. De är som chinos fast i fintyg och med veck där fram. Jättesvårt att förklara men riktigt häftiga faktiskt :)

Förövrigt var de väldigt trevligt på stan med Frida idag och nu sitter hon hos frisören. Jag får ju se resultatet på träningen ikväll. Så nu tänkte jag gå och göra mig en blåbärssmoothie som energi inför träningen, finfint!



Sen Ikväll efter träningen (som troligen kommer innehålla fys) blir de mormors kroppkakor och paradise hotel! ;)

Har fått lite mer kommentarer nu än på sistone vilket är väldigt kul, fortsätt gärna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0