FYND!

Kalla de fynd, kap eller vad ni vill men jag gjorde bra köp :) Så idag tycker jag att jag förtjänar att kallas "fyndar-sanna".

Har kollat på denna klänningen innan, men inte köpt den då jag egentligen inte behöver fler klänningar. MEN nu när den endast kostade 49 kr (och priset innan var 499kr) så kunde jag inte längre låta den hänga kvar i butiken. Så välkommen snygging!


Från Vila


Sen var jag på lindex i stan en snabbis och hittade ett armband jag velat ha sen innan. Var nedsatt till 29.50 nu, men sen var det tag 2 betala för 1 så fick ett par öronhängen för samma pris. Alltså blev de 15 kr st! Är verkligen nöjd, för på lindex vid maxi var de fullpris på båda. Alltså 69.50 för öronhängena och 49.50 för armbandet. Jag tjänade alltså 90 kr genom att vara på rätt lindex ;)


Helt enkelt tre fynd för sammanlagt 80 kr :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad snygg den klänningen är! tror det finns några kvar? :)

2010-01-17 @ 16:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0