Friday im in love!

Ja fredag idag! Har varit på stan med andreas en snabbis, lunch och pyttelite shopping faktiskt. Sedan bar de av till Giraffen där andreas köpte mössa&vantar och sen handlade vi med yvonne och hanna! Sen har jag även tagit nytt körkortsfoto, kostade fasen 169 kr för fyra stycken :O rena rånet anser jag, men nu är de gjort iallafall. Dagens shopping blev ett svart långt linne med grått mönster och silvriga paljetter på, kap från ginatricot (49kr) och ett par söta trosor från samma butik för 19 kr :) Annars så väntar jag nu på att andreas ska komma hem, han är o tränar och vi ska ha myskväll ikväll! Jag ska snart börja laga mat som blir potatisgratäng, lövbiff, champinjonsås och grekisk sallad och efterrätt till filmen blir tokige ture godis, mums!

Imorgon drar äntligen serien igång och det är dags för match igen. Vi möter ingelstad hemma i a-hallen vid 14.30. Be there! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0