Fest? en tisdag..

Ja de gick alldeles utmärkt. Blev en riktigt bra kväll faktiskt. Brukar bli det när de är spontant :) Var som sagt med stickan här ett tag och snackade om allt mellan himmel o jord, lyssnade på spotify och hade väldigt trevligt. Sedan drog vi till herrlin där de var ett gäng som hade musikquiz, vi fick hoppa in mitt i allt men var bara något poäng ifrån någon av grupperna så vi var grymma. Sen blev de massa snack och klockan rann iväg. Sedan drog vi till palace vid 12 och de var sjukt mycket folk. Oväntat en tisdag ja, men de var faktiskt väldigt kul. Sen blev jag lite irriterad på vissa men sånt är livet!

Vaknade upp med stickan bredvid mig idag runt elva, hon sov seriöst helrak och rörde sig inte ett dugg på hela natten. Haha go ju! Men iallafall hon åkte hem runt tolv och snart kommer hon igen o då ska vi få i oss något att äta och sen kolla hansa lite tror jag eftersom dem har öppet till fem idag! Vi får se. Ikväll är de iallafall träning, woho!

Knäppte några bilder iallafall! Dagens inseende är att spontant är alltid roligt!

Blus Kappahl Tights Cubus Skärp New Yorker Armband Lindex Ringar H&M


Vin & champagne


Fin bild tycker jag :)


stickankarlsson.blogg.se


Skål vännen!




Vem är den tredje personen som tar kort?

Fler bilder finns på ansiktsboken om ni vill se!


Kommentarer
Postat av: stickan

Vilken kväll vi hade du matsson. den där tredje personen skulle jag allt vilja snacka med ;P Puss

2010-01-07 @ 21:10:19
Postat av: Rob

tjusigt!

2010-01-11 @ 12:04:09
URL: http://robbbins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0