Don't put me in a corner!

Jag måste erkänna att de verkligen kliar i fingrarna, så jag ville börja skriva igen. Även om jag fortfarande inte är riktigt på topp så känns de mycket bättre nu. Jag har iallafall hopp och de klarar jag mig långt på.:)

Eftersom mamma var sjukskriven idag så bestämde vi oss för att åka iväg någonstans. Vi bestämde sent igår att vi skulle åka till växjö, vilket visade sig bli ett mycket bra val. Har haft den bästa dagen på länge verkligen! Vi har shoppat, lunchat, fikat och bara umgåtts. Blev lite Fynd-shopping men absolut inget onödigt. Så jag är riktigt nöjd. Speciellt med Monki påsen, de hade nämligen 75% i halva butiken och jag kom ut med tre grejer i kassen för mindre än 200 kr, bra jobbat! Visar bilder senare på de och lite annat jag hittade :)

Nu ikväll blir de bara mys med mina päron med hemgjord pizza och lets dance. Morgondagens planer är att rensa ut garderoben lite, troligen träffa stickan och kanske frida. Vi får vad vi hittar på! Och sen på söndag är de bortamatch mot sävsjö!

Längtar Längtar Längtar


Lite bilder från dagen:


Innan vi åkte!



Provade en grå kavaj, men det blev en annan sen.



Thai-lunch, MUMS!



Snygg klänning som tyvärr fick hänga kvar i butiken.



Sen blev de fika på Wayne´s Coffe



Mamma var nöjd och glad med dagen :)


Kommentarer
Postat av: Stickan

Ni ser ut att ha haft en riktigt mysdag =)

2010-01-23 @ 09:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0