Det luktar derby..

Ikväll smäller det!



Klockan 19.00 går signalen igång och då ska vi visa att vi är de bästa laget! Det som känns bra är att de är dem som har pressen på sig, dem måste vinna. Men självklart så finns de inget annat än att vi ska slå dem för andra gången iår. Nervositeten har inte kommit än, utan den lär komma senare.. Ska bli sjukt kul i vilket fall!

Innan matchen skulle vi nog ses några, äta och ladda tillsammans. Finfint! Sen får vi se efteråt om de blir en liten utång beroende på hur matchen slutar :)

Nu har jag precis målat naglarna blåa för att matcha vårt matchställ och snart ska jag äta en stor frukost och dricka mycket vatten. Jag känner mig riktigt laddad redan nu.

Jag har en fribiljett kvar till matchen som ingen vill missa. Är de någon som vill ha den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0