Arbetsförmedlingen

Haha min första videoblogg verkade uppskattas av några iaf. Jag skrattar fortfarande åt mig själv, men vem vet, de kanske kommer in någon videoblogg någon annan gång!

I vilket fall så hade jag mys med mina föräldrar igår! Lax till middag som var hur gott som helst! Sedan hyrde vi the proposal som var riktigt rolig och sedan var det paradise hotel såklart. Jag är beroende!

Idag ska ska jag till arbetsförmedlingen på mitt första handledarmöte vid 13.00, får väl se hur de går egentligen! Är lite nervös om man säger så, men de ska nog gå bra. Känner att jag verkligen behöver hjälp för jobb de får jag inget :( De är jäkligt tufft just nu, jag visar inget till de yttre men innerst inne är jag så trött på mig själv och på att gå hemma. Jag hoppas de vänder snart!

Sen ikväll är de träning, jippie! Sen kanske mamma&pappa&jag ska bowla innan den, aja vi får se vad som händer!

Dagens (inte världens bästa bild):

Lila stickad tröja Ginatricot Fodralkjol H&M Skärp Vero Moda


Armband m hjärta present "Kul"Armband Glitter Jetset-Klocka Ur&penn

Vi hörs senare, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0