11 av 11

Ja segertåget går vidare. Idag vann vi vår elfte raka match borta mot sävsjö. Slutresultatet blev 7-0 och fem mål gjordes av stickan, grym var du idag :) För övrigt var de ingen positiv match. De spelade riktigt fult faktiskt, ne sånt får de sluta med tycker jag..

Nu ser vi alla fram emot onsdag då de äntligen är dags för derby igen mot färjestaden i a-hallen kl 19.00!

Annars så sitter jag hemma i ljungbyholm, saknar andreas mycket. Men snart ska vi iallafall mysa med lite godis (från godishuset i vetlanda, över 500 sorter) haha och sen se en film också.

Nehe, dags och joina dem nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till segern :) Åh, gott med godis! Ni åker långt för att hitta dem bästa sorterna, haha! Jag jobbar imorrn faktiskt, men ledig tisdag! Ses på träningen hoppas jag vi gör iaf :-) Puss!

2010-01-24 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0