Var beredda!

Här kommer årets depp-inlägg och jag känner att jag måste skriva dehär, sen lovar jag er att jag ska vara positiv.

Livet är sjukt orättvist känns de som. Och nu har min tur svalnat rejält. De kommer bara grejer gång på gång som förstör mer och mer. Denna veckan har mitt liv vänts upp och ner: Först blir man rätt o slätt dumpad av någon man älskat, de blir inget positivt på jobbfronten och igår så förlorar vi stort mot östra och sen på kvällen försvann min mobil. Jag är så fruktansvärt trött på mitt liv just nu och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Man säger att allt som händer är meningen, de måste betyda att de vänder snart också? hoppas de, för jag är trött på att inte må bra Visst ser jag lite ljus på vägen, men jag har inte insett hur jobbigt de skulle bli, vilket betyder att jag måste kämpa ännu hårdare!

 "Jag ler och skymmer sorgen med ett skratt, men bakom skalet gömmer sig en människa som sagt". De är så sant, jag försöker att vara glad utåt och igår fick jag en kommentar att de knappt ha synts att jag mått dåligt. Vilket är bra, för då har jag lyckats. Men det är väldigt påfrestande att vara glad när man inte är det. Just nu mår jag skit (men blev lite glad igår när jag fick beröm av tränarna efter matchen och för en annan sak)

Något positivt är att jag är så lyckligt lottad som har de finaste vännerna som finns
och de finns annat som gör mig glad också, måste bara vänta lite med de..

Jag ska visa att jag är stark och att jag kan stå upp igen efter att ha blivit knuffad ner på gatan, Ja nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: karin

be strong! jag finns för dig, det vet du!

2010-02-07 @ 21:08:12
Postat av: jeili

Jag vet att jag sa det där med att det knappt syns på dig Sanna. men självklart förstår jag ju att det gör ont, precis som vi pratade om. Du skulle ju inte va människa om du inte brydde dig.

Men jag tycker du är stark och gör rätt i att inte låta det förstöra allt med dina vänner och innebandyn osv.

kämpa på!!

Kram på dig.

2010-02-08 @ 09:51:15
URL: http://jeili.blogg.se/
Postat av: Malin/Birger # 23

you gooooo girl =)))

2010-02-08 @ 11:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0