Vaknat upp på fel sida?

Ja, de verkar som de.. är inte alls på bra humör idag! men jag hoppas de vänder snart..

Lördagskvällen blev iaf storslagen, vi firade mycket o länge! Lagade finmiddag hos herrlin och sedan följde vi schlagern som hade oväntat många bra låtar denna omgång? Ja, de blev väl rätt som gick vidare sen iallafall tror jag.. Efter det fortsatte festen till Karlsson/andersson. Var mycket trevligt där också och jag fortsatte att fira såklart. Sedan bar det av till palatset där de blev mycket dans! Efter det blev jag bjuden på pizza och sedan sprang jag i snön hem till min bror där sovplatsen var för kvällen. Och igår var jag rätt sliten alltså, sov rätt länge innan vi åkte till mormor på födelsedagskalas, där somnade jag i soffan efter maten. Haha, jag tycker mest jag sov igår helt enkelt.

"Skolfotot" haha

från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0