Underbara lördag!

Jag vaknade upp med ett leende på läpparna och glädjen hänger i sig.. Känner att de kanske börjar vända för mig nu :) Som sagt igår fick jag besked att jag fick jobb på den nya klädaffären som ska öppna ute vid Hansa. Cassels heter den och den har blandade märken och även herrkläder. Så blir väldigt roligt och intressant. Börjar den 8:e mars så jag längtar!

Annars så var jag ute och fira igår med mamma&pappa på gröna stugan. Åt deras plankstek som alltid är lika go. Sen Blev de lite kladdkaka och OS när vi kom hem. Mysig kväll helt enkelt!

Dagens planer blir att åka till stan med mamma idag, blir nog hansa pga av all snö ;) Måste hitta present till mormor som fyller imorgon. Sen ikväll ska jag självklart fira storslaget, men de tar vi senare!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0