Torsdag!

Sov länge och gott idag, vaknade och tog en lång frukost och nu sitter jag här. Och är väldgit glad att jag inte ställde klockan på 6 för att se hockeyn. Jag gjorde rätt val eftersom Sverige förlorade.. Skönt att vara utvilad!

Nu sitter jag och kollar på H&Ms hemsida på nyheter och de finns massa fint, bland annat ett jeansjacka, sandaler, färgglatt halsband och en stråhatt.. undra om jag skulle passa i de? åh jag får vårkänslor.. Får nog bli en beställning senare iallafall, måste ju kolla om mamma vill beställa något!

Annars så är min dag väldigt oplanerad, förutom träning ikväll! Vi får väl se om de ändras under dagen. Förresten så hade jag möjlighet att hyra en möblerad lägenhet i stan, men kände att den var för dyr, typiskt :(

Men vi hörs senare iallafall!


Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken? Jag har en kompis som hyr ut vid södercentrum :)

2010-02-25 @ 16:54:58
Postat av: Sanna

den jag fick frågan om låg vid skällby o kostade 5500 :( jasså? vad är de för lägenhet då?

2010-02-25 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0