Orolig..

Vaknade upp i morse efter att sovit riktigt dåligt.. Somnade väldigt sent och vaknade flera gånger under natten. Känns lite smått jobbigt, men ska snart till simhallen med Frida för lite simning, bubbelbad och bastu, för hoppningsvis piggar de upp mig. Hon brukar få mig på bra humör så de blir nog bra :)

Annars har jag blivit fökyld också, väldig tur har jag för tillfället.. Hade iaf en grym fys igår där vi sprang, sprang och sprang lite till. Sjukt tråkigt men efteråt väldigt skönt :)

Nehe först ska jag ta mig in till netonnet och köpa min nya mobil, blir en enkel sony ericsson för jag brukar gilla deras modeller, vill ju inte lägga för mycket pengar på den eftersom jag på något sätt aldrig klarar att ha en mobil länge.. Aja, så ikväll kommer jag vara kontaktbar igen, med samma nummer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0