Onsdag!

Vilken härlig dag! Även om de fortfarande var lite småkallt så kände man solens strålar, underbart!

Började dagen med att gå upp vid åtta(tidigt för att vara mig). Var riktigt trött men de var bara att sätta sig på bussen och åka in till mötet. Hade ett sista möte med min jobbcoach eftersom jag redan fått jobb. Men idag har vi iaf tagit fram en plan och mål för vad jag ska göra om fem år. Lycka till känner jag, men de är bara att tänka positivt. Man kommer på mycket när man väl sitter där som man kan tänka sig att göra. Blir intressant hur de följer upp. Men nu längtar jag grymt mycket tills mitt nya jobb börjar, ska bli så kul!

Efter de gick jag in till stan där karin mötte upp mig. Tog en runda där och sedan satte vi oss för en lång fika på skafferiet. Jag tror inte vi var var tysta en sekund. Var mycket behövligt och trevligt iallafall!:)

hittade en gammal bild, men sommarn kan gärna komma nu!

Nu sitter jag här och äter apelsin och läser modebloggar, som vanligt haha! Annars är de bara kvällens träning som är planerna för dagen!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linn :)

jobbcoach? hur skaffade du en sådan lilla du? (:

2010-02-24 @ 21:53:41
Postat av: Sanna

Genom arbetsförmedlingen, är man arbetlös får man möjlighet till att ha en jobbcoach i tre månader!

2010-02-24 @ 23:52:55
URL: http://sanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0