Ny vecka, nya möjligheter

I morse när jag vaknade bestämde jag mig för att blicka framåt, försöka hitta nya val och nya möjligheter för att jag ska må bättre och att de fortsätter så. Detta ska bli en bra vecka helt enkelt!

Ringde palace för att kolla om mobilen men den hade inte kommit fram, vilket jag inte trodde heller. Så idag blir de att fixa nytt simkort och sen köpa ny mobil! (men förlåt för den gamla). Men innan dess ska jag hinna med att söka jobb så jag kan börja mitt nya liv! Sen ser jag fram emot träningen ikväll också..

Jag vill verkligen iväg, hade varit sjukt underbart med en vecka utomlands nu.. Eller hur?


Kommentarer
Postat av: marran

would be very niiiiice, jag fick iaf ledigt från jobbet om jag ville åka den veckan;) jag är suuugen!

2010-02-08 @ 15:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0