Life is a bitch, ..

.. get used to it! Eller vad säger du kalle? Ja så är det, man kan aldrig veta vad som kommer hända och jag ska aldrig vara så säker på något. Man måste verkligen kämpa hårt för det som är värt något!

Vaknade upp med monzora idag, precis som igår. Har iaf haft ett par bra dagar där jag umgåtts med vänner. I onsdags umgicks jag med Kalle, pratade en massa om allt och de kändes skönt och bara kunna släppa allt, samtidigt som man känner sig lite dum över att bara prata om sig själv, blir väl lite så nu i början.. Mysigt var det iallafall! Sen på onsdags kvällen var jag på harrys med Monzora, catchade upp med några glas vin. Riktigt trevligt var det iaf! Sov över hos henne sedan och var hos henne hela dagen igår. Sen efter träningen följde hon med mig hem! Igår pimpade vi en av mina kavajer och blev rätt bra, tror jag ska ha den imorgon! men idag ska hon klippa mig iaf, bara topparna men de behövs! Skönt att umgås med henne igen!:)

Kvällens planer blir till att träffa stickan, vet inte vad vi ska hitta på. Men de märker vi :) Ska bli trevligt i vilket fall!

Nu släpper jag taget, på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0