Lång natt..

Ja denna natten har jag sovit länge, men jag är ändå riktigt trött. Vet inte vad de är med mig? Iallafall så har jag haft sjukt konstiga drömmar som blivit ihopsatta. Jag drömde att jag tatuerat mig i ryggslutet men de blev jättefult för jag inte smörjde in den, sen var jag på en fest och var helt okontrollbar och då hade jag inte druckit något och mina vänner bara försvann från festen, sen drömde jag att jag tappade min mobil i hamnen. Aa de blev mycket lustigt haha!

Förövrigt är de skönt med fredag och helg, även om jag har noll planer så är de skönt i vilket fall. Får se vad som händer helt enkelt! Nu ska jag ordna i mina garderober och fixa min nya klädstång som jag köpte igår :) Ni får se resultat här på bloggen senare :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0