Honey, im home!

Blev riktigt förbannad just nu. Skrev ett inlägg om allt roligt vi hade gjort och ja orkar verkligen inte skriva om allt så ni som undrar får fråga isåfall! Har iaf haft en grym helg som innehållit shopping, mys, trerätters för 60 kr på engelen där vattnet var dyrare än efterrätten, två förfester, en utgång på "ett ställe" på söder(Fuck palace alltså, haha ne jag lär nog vara där snart), snabba cash, ännu mer shopping på stockholms största köpcentrum. Eftersom jag är så trött på allt så behövde jag verkligen det här precis just nu. Jag har världens bästa syster!


Om två timmar blir de träning och sedan ska jag öva lite inför imorgon och sedan är de paradise hotel såklart. Imorgon är de en fullspäckad dag med två möten, solning och så träffa andreas också, jaa :) Blir nog en riktigt bra dag!


Helgens låt: Gettin over med david guetta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0